Aantal berichten : 56 Leeftijd : 33 Woonplaats : België: Antwerpen Rang in de orde : Paladin Elightened Light Registration date : 27-04-07
Onderwerp: vraag ivm TNW za 02 jun 2007, 12:11
Ik heb net gezien dat we niet in de oorloglijst van TNW op hun ordepagina staan. Kan iemand dit verklaren? Weten ze nog wel dat wij in oorlog zijn of niet? Of moeten we stoppen met hen aan te vallen?
Linuqxz
the monkey Baronet
Aantal berichten : 107 Leeftijd : 31 Woonplaats : Ouwerkerk Rang in de orde : paladin of divined light Registration date : 21-05-07
Onderwerp: Re: vraag ivm TNW za 02 jun 2007, 13:14
zij accepteren de oorlog misschien niet maar ook al doen ze dat niet wij moeten ze zoveel mogelijk capituleren zodat ze er wel naar gaan luisteren en dan vooral de leiders..
Hayte Admin
Aantal berichten : 105 Leeftijd : 30 Woonplaats : Roosendaal Rang in de orde : Paladin Legend Registration date : 10-04-07
Onderwerp: Re: vraag ivm TNW za 02 jun 2007, 13:28
als het goed is heeft Thai of iemand anders hun een bericht gestuurd xD
anders weten ze het niet of zijn ze te blond en wisten ze niet dat het handig is als het op hun orde pagina komt xD
the monkey Baronet
Aantal berichten : 107 Leeftijd : 31 Woonplaats : Ouwerkerk Rang in de orde : paladin of divined light Registration date : 21-05-07
Onderwerp: Re: vraag ivm TNW za 02 jun 2007, 17:47
of ze willen degenen die neit ophet forum komen niet bang maken en gewoon in hetduister laten over de oorlog anders verlaat de helft hun zowiezo...
FearUrLife Admin
Aantal berichten : 92 Leeftijd : 33 Woonplaats : Weesp Rang in de orde : Paladin Legend Registration date : 11-04-07
Onderwerp: Re: vraag ivm TNW zo 03 jun 2007, 12:54
Oke... it's bashing time! die gasten van T.N.W gaan eraaaaaan!
the monkey Baronet
Onderwerp: Re: vraag ivm TNW ma 04 jun 2007, 08:26
ja maar als iedereen er nou eens zo over dagt..
Hayte Admin
Aantal berichten : 105 Leeftijd : 30 Woonplaats : Roosendaal Rang in de orde : Paladin Legend Registration date : 10-04-07
Onderwerp: Re: vraag ivm TNW ma 04 jun 2007, 08:30
FearUrLife schreef:
Oke... it's bashing time! die gasten van T.N.W gaan eraaaaaan!
oooh Feartje mag niet he xD
ga jij nou maar weer op flikkeren naar RbL xD
ik geef je een ban xD
geen idee hoe het moet... of wacht... dan is je acc ongeactiveerd, en moet ik het reactiveren...
ooooooh jaaaaaa.... kuch...
the monkey Baronet
Onderwerp: Re: vraag ivm TNW ma 04 jun 2007, 15:27
waarom zou die niet mee mogen doen hij moet tog ook aan zen geld komen.. en het is alleen maar handig als ie meedoet, hij is zo goed..(slijm slijm...:P)
Hayte Admin
Onderwerp: Re: vraag ivm TNW ma 04 jun 2007, 16:22
wat ben ik dan monkey? xD
the monkey Baronet
Onderwerp: Re: vraag ivm TNW ma 04 jun 2007, 17:11
wil je soms de hemel in gepreze worde.. ow...uche straks krijg ik een ban...uche..
hayte jij bent ook heel goed vooral met dat NIEUWE account van je...:P
thaipaladin Admin
Aantal berichten : 4 Rang in de orde : Paladin-Master Registration date : 20-04-07
Onderwerp: Re: vraag ivm TNW za 16 jun 2007, 15:23
TNW is wel degelijk op de hoogte en we hebben di ook op extern forum meedegedeeld aan TNW. Dat wij onze bondgenoten [LAW&O] ondersteunen in hun oorlog tegen TNW.
We hebben zelfs cr-thread's geplaatst met aanvallen van [P-O-L] op TNW.
Dus waarom dit niet vermeld staat op hun eigen pagina is mij ook een raadsel waarschijnlijk zijn ze inderdaad gewoon bang en willen hun leden niet afschrikken.
the monkey Baronet
Onderwerp: Re: vraag ivm TNW di 19 jun 2007, 19:52
of, wat ik zelf redelijk dom vind, ze negeren ons gewoon en beweren dat ze helemaal geen oorlog met ons hebben omdat ze dat om een of andere reden niet zo fijn vinden dat is gewoon een domme vorm van eromheen praten....