Aantal berichten : 105 Leeftijd : 30 Woonplaats : Roosendaal Rang in de orde : Paladin Legend Registration date : 10-04-07
Onderwerp: De nieuwe rangen! ma 21 mei 2007, 19:50
oke, post hier al je creaties, en over een week hebben we de P-O-L-L
Linuqxz Ridder
Aantal berichten : 56 Leeftijd : 33 Woonplaats : België: Antwerpen Rang in de orde : Paladin Elightened Light Registration date : 27-04-07
Onderwerp: Re: De nieuwe rangen! ma 21 mei 2007, 21:25
Ik snap niet echt over welke rangen het gaat. Gaat het nu over de rangen op het forum of over de rangen in het echt?
Voor rangen op het forum zouden we dezelfde rangen als in het spel kunnen gebruiken, alleen wat uitgebreider, want in het spel vind ik dat er weer te veel leden zijn met dezelfde rang. bv: Paladin Legend is Admin ofzo. En dan in aflopende volgorde, alleen heb ik op deze moment nog geen concrete ideeën.
Linuqxz
FearUrLife Admin
Aantal berichten : 92 Leeftijd : 33 Woonplaats : Weesp Rang in de orde : Paladin Legend Registration date : 11-04-07
Onderwerp: Re: De nieuwe rangen! ma 21 mei 2007, 21:57
over de rangen in het forum;)
Oke, de tweede echte P-O-L-L (poll) op ons forum gaat deze keer over de rangen op het forum (dus bij zoveel posts heb je deze rang, bij zoveel posts weer een andere), en nu kan jij meebeslissen! Stuur mij een bericht of plaats het op het forum!
goed opletten volgende keer he!
Hayte Admin
Aantal berichten : 105 Leeftijd : 30 Woonplaats : Roosendaal Rang in de orde : Paladin Legend Registration date : 10-04-07
Onderwerp: Re: De nieuwe rangen! ma 21 mei 2007, 22:43
lol, ik dacht dat ik best duidelijk was, maar ik heb al iets van 3 PM's gekregen
Linuqxz Ridder
Aantal berichten : 56 Leeftijd : 33 Woonplaats : België: Antwerpen Rang in de orde : Paladin Elightened Light Registration date : 27-04-07
Onderwerp: Re: De nieuwe rangen! di 22 mei 2007, 18:51
Ik was niet helemaal zeker. Het is beter om misverstanden te vermijden vindt ik.
FearUrLife Admin
Aantal berichten : 92 Leeftijd : 33 Woonplaats : Weesp Rang in de orde : Paladin Legend Registration date : 11-04-07
Onderwerp: Re: De nieuwe rangen! di 22 mei 2007, 20:52
ben ook helemaal niet boos hoor.. was meer grappig bedoeld maar sorry als het verkeerd over kwam;)
Hayte Admin
Onderwerp: Re: De nieuwe rangen! wo 23 mei 2007, 18:18
als je wint met je inzending krijg je voor altijd V.I.P. rang
de plaatjes ervan zijn zo:
voor VIP is ie:
Linuqxz Ridder
Onderwerp: Re: De nieuwe rangen! wo 23 mei 2007, 23:06
Ik ben helemaal pro. Alleen zou er nog eens een rondgaande post moeten zijn die meer dan 18/85 leden er toe aanzet dit forum te bekijken. Ik hoop dat het in de toekomst nog meer gebruikt zal worden.
Linuqxz
FearUrLife Admin
Onderwerp: Re: De nieuwe rangen! do 24 mei 2007, 18:05
Maar dat is het probleem.. HEEEEEEEL weinig mensen zijn inactief.. maar als ze dan is een keertje op het forum komen kijken end an denkne.. hee.. eht is eignelijk wel best leuk word het steeds drukker:P
kijk naar the monkey.. die was er eerst nog niet nu wel;)
the monkey Baronet
Aantal berichten : 107 Leeftijd : 31 Woonplaats : Ouwerkerk Rang in de orde : paladin of divined light Registration date : 21-05-07
Onderwerp: Re: De nieuwe rangen! do 24 mei 2007, 18:38
ja maar ik kreeg ook pas later door hoe bij dit forum te komen...
Linuqxz Ridder
Onderwerp: Re: De nieuwe rangen! do 24 mei 2007, 18:44
Zet mss dan eens een link op onze ordepagina. Want er staat enkel een afbeelding en drie puntjes. Het zou dus verstandig zijn daar wat aan te veranderen (=gericht naar de legends)
Linuqxz
the monkey Baronet
Aantal berichten : 107 Leeftijd : 31 Woonplaats : Ouwerkerk Rang in de orde : paladin of divined light Registration date : 21-05-07
Onderwerp: Re: De nieuwe rangen! do 24 mei 2007, 19:41
ja maar het moet natuurlijk niet zo erg worden als op de duitse server ,..(A)..
FearUrLife Admin
Onderwerp: Re: De nieuwe rangen! vr 25 mei 2007, 16:02
daar hebben jullie beide gelijk in.. maar ik zet hem wel op onze main page;)
magpie Schildknaap
Aantal berichten : 34 Leeftijd : 34 Woonplaats : Oud-Turnhout Rang in de orde : paladin of shining lights Registration date : 20-04-07
Onderwerp: Re: De nieuwe rangen! vr 25 mei 2007, 17:16
lo, mss wel een goei idee kwas er al ffe nie mr opgeweest
the monkey Baronet
Onderwerp: Re: De nieuwe rangen! vr 25 mei 2007, 17:31
owkkeelol en hier zullen meer mensen opafkomen want je hebt hier geen vervelende mods die je waarschuwingen en bans geven voor spam..
FearUrLife Admin
Onderwerp: Re: De nieuwe rangen! vr 25 mei 2007, 19:54
Ik zou maar oppassen.. als het egt teveel word..
btw... als je maar de hele tijd blijft posten houd je er op een gegeven moment mee op om antwoorden terug te sturen;)
the monkey Baronet
Onderwerp: Re: De nieuwe rangen! vr 25 mei 2007, 20:02
behalve als je het een leuk onderwrp vind..
Linuqxz Ridder
Onderwerp: Re: De nieuwe rangen! do 31 mei 2007, 18:49
Wanneer gaan die forumrangen eindelijk eens komen seg? Volgens mij is de week nu al wel ff voorbij.
Linuqxz
Hayte Admin
Onderwerp: Re: De nieuwe rangen! do 31 mei 2007, 21:44
the monkey schreef:
owkkeelol en hier zullen meer mensen opafkomen want je hebt hier geen vervelende mods die je waarschuwingen en bans geven voor spam..
zoals het BK forum waar ik nu nooit meer op kan bijvoorbeeld?
Linuqxz, ik was even aan het wachten voor nieuwere rangen, maar kennelijk heeft Feartje gewonnen
the monkey Baronet
Onderwerp: Re: De nieuwe rangen! do 31 mei 2007, 22:07
ja bk forum ook maar daar ben ik erg braaf...
maar op de dagt ik het een s te proberen maar flash bleek niet son gezellige mod te zijn.. hij zei 1 dag ban maar hij is daarna nooit meer online gekomendus kan ik er nog steeds niet op..