Aantal berichten : 92 Leeftijd : 33 Woonplaats : Weesp Rang in de orde : Paladin Legend Registration date : 11-04-07
Onderwerp: Offline voor een lange tijd? Meld het hier! za 14 apr 2007, 18:35
Hier posten als je voor een tijd offline bent door bijv. vakantie of iets dergelijks.
Als je iemand op je account laat sitten, moet je dit melden bij Kanemochi (Kanemochi@battleknight.nl) anders word je verbannen door Kanemochi ivm met acc sharing... je hoeft je dus niet te melden bij Kanemochi als je alleen op vakantie gaat zonder sitter...
MELD ERBIJ DE DATUM VAN WANNEER JE WEGGAAT TOT WANNEER JE TERUG KOMT!!
Laatst aangepast door op do 26 apr 2007, 16:10; in totaal 1 keer bewerkt
Hayte Admin
Aantal berichten : 105 Leeftijd : 30 Woonplaats : Roosendaal Rang in de orde : Paladin Legend Registration date : 10-04-07
Onderwerp: Re: Offline voor een lange tijd? Meld het hier! do 26 apr 2007, 10:01
ik ben volgende week de hele week in engeland :P
van maandag de 30ste tot vrijdag (denk ik, weet niet zeker wanneer ik terug ben)
FearUrLife Admin
Aantal berichten : 92 Leeftijd : 33 Woonplaats : Weesp Rang in de orde : Paladin Legend Registration date : 11-04-07
Onderwerp: Re: Offline voor een lange tijd? Meld het hier! vr 27 apr 2007, 13:23
Hmm.. dan moet iemand anders denk ik even de inactiefe leden bijhouden want ikzelf ben van 7 mei tot 11 mei weg..
Generaal bob is van 28 april tot 5 of 6 mei weg dus ook hem niet kicken! harmpje ook niet (6 of 7 mei terug)
Kerhs Lijfeigene
Aantal berichten : 2 Rang in de orde : Paladin Legend Registration date : 20-04-07
Onderwerp: Re: Offline voor een lange tijd? Meld het hier! ma 16 jul 2007, 09:54
En ik vanaf de 22e tot de 31e. Weekje Polen.
pansback Lijfeigene
Aantal berichten : 1 Leeftijd : 33 Woonplaats : België/Deurne Rang in de orde : Paladin Enlightened Light Registration date : 20-04-07
Onderwerp: Re: Offline voor een lange tijd? Meld het hier! do 09 aug 2007, 11:21
ik ga op morgen op vakantie dus zal ik niet online kunnen komen kvertrek morgen en zal normaal den 19de terug komen
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Offline voor een lange tijd? Meld het hier!